ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

برچسب‌ها: 0 نظرات
هرم انرژی زا
دسته لوازم زیردسته هدایا

دنياي اطراف ما از چه چيزي ساخته شده است؟

دنياي اطراف ما از ماده و انرژي ساخته شده است. ماهيت انرژي هنوز به طور كامل كشف نشده اما مي دانيم كه انرژي با فركانس نيز سنجيده مي شود. ماده از چه ساخته شده؟ مولكول. مولكول از چه ساخته شده؟ اتم. اتم از چه؟ الكترون- پروتون- نوترون. الكترون كه جرم ندارد و در حقيقت فقط انرژي است و پروتون تمام جرم اتم را در بر دارد اما پروتون از چه ساخته شده است؟ در كتاب استفان هاوكينگ آمده است: تقريباً 20 سال پيش فكر مي كردند پروتون و نوترونها ذرات بنيادين هستند ولي آزمايشهايي كه در آنها پروتونها با سرعتهاي زيادي به پروتونها يا الكترونهاي ديگر برخورد مي كردند نشان دادند كه آنها در واقع از ذرات كوچكتري تشكيل يافته اند بنام كوراك و اما آخرين سؤال كوراك ها از چه ساخته شده اند؟ استفان هاوكينگ بزرگترين دانشمند زنده قرن مي گويد كوراكها از انرژي ساخته شده اند. پس مي توانيم بگوئيم همه چيز در اين دنيا از انرژي ساخته شده است چون طبق نظريه نيوتن جهان از ماده و انرژي ساخته شده كه اخيراً فيزيك كوآنتوم تأكيد مي كند كه ماده نيز از انرژي است و داراي ارتعاش است. تنوع نوع ماده در دنيا به فركانس و طول موج انرژي مربوط مي شود. اگر همه چيز در دنيا داراي يك فركانس و ارتعاش بود همه چيز يكي مي شد. هر چه فركانس بالاتر باشد پس جنس لطيف تر مي شود و لطيف ترين جنسي كه قابل ديدن و لمس كردن است آتش و سخت ترين جنس سنگ و فلز است كه ارتعاش پائيني دارد. ما مي خواهيم بعد از اين مقدمه به جنس هاي لطيف بپردازيم و در آنها كنكاش كنيم. افكار و خاطرات و ذهن ما موادي هستند با انرژي و فركانس بسيار بالا، به همين خاطر قابل ديدن نبوده اما قابل درك هستند و جالبتر اينكه افكار مثبت و منفي داراي بسامد و ارتعاش خاص خود هستند. فكر مثبت به شكل طول ملايم و لطيف در فضا منتشر شده و تأثير مثبت در سلامتي و بهبودي جسم و روح و ذهن و امور زندگي مي گذارد و در مقابل فكر منفي به شكل طول موج تند منتشر مي شود و ايجاد ناهنجاري و ناخوشايندي در سلامتي و امور زندگي مي كند.

شايد تجربه كرده باشيد كه در برخورد با يك فرد احساس خوب و خوشايندي پيدا مي كنيد (انرژي مثبت) و در مقابل در برخورد با يك فرد ديگر احساس ناخوشايندي و نا امني پيدا مي‌كنيد (انرژي منفي) يا مثال ديگر وقتي موسيقي ملايم گوش مي دهيد آرام مي شويد اما وقتي به موسيقي تند و خشن گوش مي كنيد مشوش مي شويد اين در واقع آثار انرژي است كه ما آن را نمي بينيم ولي اثرش را حس مي كنيم. طبيعت، كوه، درخت، جنگل و گلها همواره متعادل كننده انرژي هستند و انرژيهاي منفي را در خود جذب كرده و تبديل به انرژي مثبت مي‌كنند شايد تجربه كرده ايد وقتي به طبيعت پا مي گذاريد و كنار كوه و دشت و رودخانه مي‌رويد چه حس خوب و پر نشاطي پيدا مي كنيد. در واقع طبيعت انرژيهاي منفي و معيوب شما را گرفته و به شما انرژي مثبت مي دهد و شما از لحاظ سلامتي جسم و روح و ذهن بهبود پيدا مي كنيد. سنگ نمك يكي از عناصر طبيعي است كه در مبحث انرژيكي (اثيري) و چرخش انرژيهاي كيهاني (فنگ شويي) به شدت انرژيهاي منفي را جذب و به انرژيهاي مثبت تبديل مي كند. در واقع يك نوع فيلتر و متعادل كننده انرژي است.
هرم انرژي زا و شفابخش:

هرمي كه در اختيار شماست داراي دو خاصيت كه يكي توليد انرژي توسط خود هرم و ديگري تبديل مولكولهاي آب به بلورهاي شفابخش توسط كلمات مثبت هرم است كه در زير به شرح هر دو مورد مي پردازيم:‌ از ويژگي هرم ها اين است كه توليد كننده انرژي هستند. اولين بار اين موضوع 5 هزار سال پيش توسط مصريان باستان كشف شد و اهرام مصر را بنا نهادند كه اكنون از عجائب 7 گانه مي باشد و از شگفتيهاي اهرام مصر اين است كه ميوه، غذا و گوشت در آن فاسد نمي شود، چاقو و تيغ داخل آن تيز مي شود و انرژي زياد داخل هرم براي بازديد كنندگان قابل احساس مي باشد.

دانشمندان با بررسي روي هرم ها و عكسبرداري توسط دوربين كرليان (دوربين مخصوص عكسبرداري از انرژي حياتي) به اين نتيجه رسيدند كه هرم ها خاصيت توليد انرژي دارند و بيشترين انرژي، داخل هرم در ارتفاع از قائده آن مي باشد و براي اينكه هرم در حالت ايده‌آل و ماكسيمم توليد انرژي باشد بايد بين قائده و ارتفاع و يال هرم نسبت خاصي وجود داشته باشد كه البته ما اين نسبت را دقيقاً در هرمي كه در اختيار شماست اعمال كرديم و ديگر اينكه يكي از اضلاع قاعده هرم بايد در راستاي جهت شمال- جنوب باشد تا هرم انرژي بيشتري توليد كند. شما مي توانيد با يك آزمايش ساده پي به قدرت توليد انرژي هرم خود ببريد ابتدا يكي از اضلاع قاعده هرم خود را در راستاي جهت شمال- جنوب تنظيم كنيد سپس دو ليوان آب يا نوشيدني يكسان را در يك زمان، يكي داخل هرم و ديگري را بيرون آن در فاصله حداقل 1 متري هرم خود قرار دهيد و پس از مدت حدود نيم ساعت مزه آن دو ليوان را با هم مقايسه كنيد خواهيد ديد كه آب يا نوشيدني داخل هرم تغيير مزه داده و خوش طعم تر شده است و اين به خاطر افزايش سطح انرژي آن است و از اين پس شما مي توانيد از اين هرم براي انرژي دار كردن نوشيدنيها و خوراكي هاي خود استفاده كنيد. به هر حال در عمل مشاهده شده كه آب يا نوشيدني ها مثل آب ميوه، چاي، قهوه و غيره كه داخل هرم در ليوان يا زير چتر هرم داخل پارچ يا بطري قرار مي گيرند خوش طعم تر شده و براي هضم غذا بهتر بوده و باعث افزايش متابوليسم و سوخت و ساز بدن مي شوند. خاصيت ديگر اين هرم در كلمات نوشه شده بر آن است كه بر اساس كشف جديد دكتر ايمونو مولكولهاي آب تحت تأثير كلمات مثبت شفابخش مي شوند. آب نيروي حيات است و حامل انرژي است. آيا ميدانيد كه كلام، فكر و احساس ما بر مولكولهاي آب تأثير مي گذارد؟ اخيراً دانشمند ژاپني دكتر ايمونو با آزمايشات فراوان و عكسبرداري از مولكولهاي فريز شده آب به اين موضوع پي برده است، دكتر ايمونو ثابت كرده است كه آب قابليت نسخه برداري از پيامها و انرژي محيط خود را دارد و زماني كه آب در مقابل ارتعاش كلام و فكر و احساس انسانها قرار مي گيرد اين ارتعاش را در مولكولهاي خود منعكس مي كند و اگر اين ارتعاش مثبت باشد يعني كلام يا فكر و انرژي مثبت، آب بلورهاي زيباي شش ضلعي تشكيل مي دهد و اگر كلام و انرژي منفي باشد آب بلورهاي بد ريخت، تكه تكه و زشت تشكيل مي دهد و اين نشان مي دهد كه آب داراي شعور شگفت انگيزي است كه خداوند در آن قرار داده است.

جالب اين است كه بدانيد آب در مقابل تصوير و نوشته نيز از خود عكس العمل نشان مي‌دهد دليلش اين است كه نوشته نيز خود داراي ارتعاش و انرژي است اما مثل ارتعاش صوت و كلام براي ما قابل درك نيست ولي به هر حال آبي كه در مقابل نوشته مثبت قرار گرفت بلور زيباي شش ضلعي تشكيل داد و آبي كه در مقابل كلمه منفي كه انرژي منفي داشت قرار گرفت شكل به هم ريخته و زشت تشكيل داد.

حال آبي كه ما مي خوريم مولكولهاي آن چه شكلي داشته و چه تأثيري بر ما دارند؟

دكتر ايمونو عكس آب لوله كشي اكثر شهرها را گرفته ولي متأسفانه به جز مواردي چند اكثراً شكل شش ضلعي زيبا ندارند. آب لوله كشي شهرها به خاطر عبور از نواحي مختلف كه پيرامون آن مردم تفكر و انرژي منفي داشته و كلام منفي به كار مي برند اين انرژي هاي منفي را جذب و شكل مولكولي زشت پيدا مي كند و اين باعث بيماري و افسردگي داخل شهرها مي‌شود. دكتر ايمونو با آزمايشات خود بر روي سلامتي انسانها و كليه جانداران از جمله گياهان، ميوه ها و حيوانات ثابت كرده كه بلورهاي شش ضلعي زيباي آب اثر شفابخشي داشته و باعث سلامتي و شادابي اين موجودات زنده مي شود و بالعكس آبي كه بلورهاي نامنظم و زشت دارد باعث بيماري و فرسودگي مي شود. براي اطلاعات بيشتر در اين زمينه و باور اين موضوع مي توانيد كتابهاي مربوط به آب نوشته دكتر ايمونو را مطالعه كنيد. به هر حال ما از اين كشف دكتر ايمونو در جهت سلامتي شما در هرم خود استفاده كرده ايم و در وجه ها و قاعده هرم اشكال انرژي زا و نيز كلام مثبت قرار داديم كه به خاطر اشكال انرژي زا و تركيب رنگي زرد سبز هرم (پراناي افزينده) و قدرت انرژي هرم اين كلمات از ارتعاش و انرژي مثبت مضاعف تري برخوردار مي شوند كه اگر آب يا نوشيدنيهاي خود را قبل از نوشيدن در ليوان داخل هرم يا در پارچ زير چتر هرم قرار دهيد، هم توسط هرم انرژي دار و خوش طعم مي شود و هم در معرض اين جملات مثبت با انرژي بالا به بلورهاي شفابخش تبديل مي شود و اين قضيه را جدي بگيريد. چون آب 70% از بدن ما را تشكيل مي دهد كه اگر اين حجم زياد از بلورهاي شفابخش زيبا و انرژي دار باشد، مطمئناً جسم و روح و ذهن ما نيز سالم و پر نشاط و پر انرژي خواهد شد. توصيه مي شود كه حداقل 21 روز متوالي كليه نوشيدني ها را تحت تأثير هرم بنوشيد تا سلامتي و بهبودي را احساس كرده و در اينششش باره خودتان قضاوت كنيد.

موارد استفاده ديگر هرم: از قدرت انرژي اين هرم مي توان جهت انرژي دادن به خواسته‌ها و آرزوها و نيز شارژ كردن سنگ هاي قيمتي و نگين انگشترها استفاده نمود و در هنگام مراقبه و درمانگري نيز تأثير مثبتي دارد و باعث نتيجه بهتر مي شود.
فروشنده: بهار
قیمت: 5,900 تومان
درصد :10
روش خرید: برای خرید هرم انرژی زا ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 نظرات برای “هرم انرژی زا”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس