ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

برچسب‌ها: , , 0 نظرات
فیلم هایی چون: یاران - غریبه - دل که عاشق بشه - شکاک - دل عاشق - دوداس - کاران - کویلا - برادر ناتنی - رام می داند و...
فیلم از شاهرخ خان
 
مجموعه فیلم هایی چون:
 
http://samcd.ir/ax1/444/1.jpg
1- یاران
2- غریبه
3- دل که عاشق بشه
4- شکاک
5- دل عاشق
6- دوداس
7- کاران
8- کویلا
9- برادر ناتنی
10- یک بعلاوه دو مساوی چهار !
11- رام می داند
12- دروغگو
--------------------------------------------------------------
نام: شاهرخ خان
تاریخ تولد: ۲ نوامبر ۱۹۶۵
محل تولد: Talwar nursing Home در دهلی
محل سکونت: Mannat, Land's End, Bandra, Mumbai
 قد: ۵  فوت و ۶ اینچ
 ملیت: هندی
 دین: اسلام
 نشان ستاره ای: Scorpio
تحصیلات: فارغ التحصیل کالج Hensraj   - دانشجوی فوق لیسانس ارتباطات عمومی (فیلم سازی) در دانشگاه Jamiya Miliya islamiya, New Delhi  (بعد از یک سال دانشگاه را ترک کرد)
پدر: مرحوم تاج خان٬‌ فوت شده در سال ۱۹۸۱ براثر بیماری سرطان
شغل پدر: وکیل و مبارز آزادی
مادر: مرحوم فاطمه خان٬ فوت شده در سال ۱۹۹۱
شغل مادر: دادرس دادگاه
خواهر: شهناز خان
وضعیت تاهل: متاهل ( تاریخ ازدواج: ۲۵ اکتبر ۱۹۹۱ )
همسر: گوری چیبِر ( متولد ۸ اکتبر ۱۹۷۰ )
فرزندان: آریان ( متولد ۱۲ نوامبر ۱۹۹۷ ) - سوهانا ( متولد ۲۳ می ۲۰۰۰ )
زندگی نامه:
شاهرخ خان در دوم نوامبر سال ۱۹۶۵ در دهلی نو در خانواده ای تحصیل کرده متولد شد . پدر او تاج زمان نام داشت و مهندس بود . مادرش در رشته مددکاری اجتماعی و در دانشگاه آکسفورد درس خوانده بود و مدرک فوق لیسانی داشت . او جزء معدود زنان تحصیل کرده هند در زمان خودش بود . یوسف خان ( دلیپ کمار ) یکی از نزدیک ترین اقوام پدری شاهرخ خان و به نوعی پدر خوانده اش محسوب می شود . شاهرخ خان یک خواهر به نام شهناز دارد . شهناز در سال ۱۹۷۱ به دنیا آمده و شش سال از شاهرخ خان کوچک تر است.
شاهرخ خان در کالج هنس راجبه تحصیل مشغول شد و سپس در دانشگاه دهلی به تحصیلات خود ادامه داد . شاهرخ خان بازیگری را با حضور در سریالی تلویزیونی با نام فوجی آغاز کرد و از همان زمان بازی او مورد توجه قرار گرفت . اولین فیلم شاهرخ خان دل آشناهه نام داشت این نقش توسط هیما مالینی بود که قدرت بازیگری او را کشف کرد . بعد از این فیلم و تا به امروز اکثر فیلم های شاهرخ خان با استقبال فراوانی رو به رو شده اند . شاهرخ خان قدرت و توانایی فراوانی در بازیگری دارد و به همین خاطر لقب سلطان بالیوود را نیز از آن خود کرده است.
او طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارد . از سال ۱۹۹۲ تا سال ۲۰۰۲ شاهرخ خان به طور پیاپی هر سال به عنوان بهترین بازیگر سال شناخته شد و ده جایزه فیلم فیر را در طی این ده سال ها به خود اختصاص داد . شاهرخ خان علاوه بر این که در زمینه کاری موفق است در زندگی خانوادگی نیز موفق بوده است . او عاشق همسر و فرزندانش است . شاهرخ خان با گوری چیباخان که دختری از یک خانواده اصیل پنجابی بود ازدواج کرد . خانواده گوری مخالف ازدواج او با دخترشان بودند اما بعد از رفت و آمدهای فراوان و اصرارهای مکرر شاهرخ خان سرانجام راضی به انجام این وصلت شدند.
شاهرخ خان عاشق گوری است و علاقه فراوانی نیز به دو فرزندش آرین و سوهانا دارد . فرزند اول او آرین در سیزدهم نوامبر سال ۱۹۹۷ به دنیا آمد و دختر او سوهانا در ۲۳ ژوئن سال ۲۰۰۰ متولد شده است . شاهرخ خان در سال ۱۹۸۱ پدرش را ز دست داد و در سال ۱۹۹۰ مادرش را . شاهرخ خان به همراه جوهی چاولا در سال ۲۰۰۰ کمپانی تولید فیلمی با نام دیریمز آن لیمیتد را راه اندازی کردند و تا کنون چندین فیلم توسط این کمپانی تهیه شده است . آرین پسر شاهرخ خان نیز به تازگی وارد عالم هنر شده است او به همراه پدرش کار دوبله قسمتی از فیلم اینکردبیل را بر عهده داشت . شاهرخ خان هم اکنون به همراه خانواده اش در خانه ای به نام منت ساکن است این خانه بزرگ در شهر بمبئی واقع شده است.
گوری نیز که در گذشته به عنوان طراح لباس در بالیوود حضور داشته هم اکنون به کار تهیه کنندگی روی آورده است و فیلم مه هو نا اولین کار تهیه او محسوب می شود . شاهرخ خان بعد از اکران دو فیلم اخیر خود ویر - زرا و سوادس تصمیم گرفت که تا مدتی هیچ پروژه ای را نپذیرد و اوقاتش را در کنار خانواده اش سپری کند و بعد از این مدت دوباره شاهرخ خان شروع به هنرپیشگی کرد که فیلم در حال اکران او که با رانی موکرجی بازی کرده است پاهلی نام دارد . تاکنون شایعه ای در مورد شاهرخ خان و روابطش با دیگر بازیگران شنیده نشده است.
تنها موردی که گاهی به آن اشاره می شود روابط میان کاجول و شاهرخ خان است . تماشاگران سینمای هند معتقدند که این زوج بسیار مناسب یکدیگر هستند و تا مدت ها نیز عنوان می شد که روابط میان کاجول و شاهرخ خان بسیار صمیمانه تر از روابط میان دو دوست است و آن ها به یکدیگر علاقه مند هستند . اما شاهرخ خان و کاجول همیشه در مقابل این شایعات عنوان می کنند که آن ها تنها دوستان خوبی برای یکدیگر هستند و روابطشان دوستانه است.
قیمت : 3200 تومان    تعداد : 1 دی وی دی
         
شما برای خرید محصولات فوق و یا محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید ،ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.
 به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.
بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید!
تمامی محصولات دارای ضمانت و قابل تعویض میباشند و از لحاظ کیفی تضمین شده و جای هیچ نگرانی برای شما نخواهد بود.

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 نظرات برای “12 فیلم از شاهرخ خان”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس