ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

برچسب‌ها: , , 0 نظرات


تي شرت مولانا
+
همراه با كتاب رمز و راز شيك پوشيدن
تقديم به همه ايرانيان و دوستداران ادبيات
 شيك و زيبا شويد! 
تي شرت فوق العاده زيبا براي طرفداران مولانا
قيمت : 16000 تومان
خرید اینترنتی           خرید اینترنتی
فوق العاده شيك و زيبا
يك مدل فوق العاده مناسب براي پسران امروزي
شيك بپوشيد
جلال‌الدين محمد ابن محمد ابن حسين حسيني خطيبي بكري بلخي معروف به جلال‌الدين رومي، جلال‌الدين بلخي، رومي، مولانا و مولوي (‎۶ ربيع‌الاول ۶۰۴، بلخ - ۵ جمادي‌الثاني ۶۷۲ هجري قمري، قونيه) از زبده‌ترين عارفان و يكي از مشهورترين شاعران ايراني به شمار مي‌آيد. نام او محمد و لقبش در دوران حيات خود «جلال‌الدين» و گاهي «خداوندگار» و «مولانا خداوندگار» بوده و لقب «مولوي» در قرن‌هاي بعد (ظاهراً از قرن نهم) براي وي به كار رفته[نيازمند منبع] و از برخي از اشعارش تخلص او را «خاموش» و «خَموش» و «خامُش» دانسته‌اند. خانوادهٔ وي از خانواده‌هاي محترم بلخ بود و گويا نسبش به خليفهٔ أول ابوبكر مي‌رسد[نيازمند منبع] و پدرش هم از سوي مادر به قولي دخترزادهٔ سلطان محمد خوارزمشاه بود، هرچند «بديع‌الزمان فروزانفر» از مولاناشناسان نامدار با ارائهٔ دلايل كافي اين نظريه را رد كرده‌است.

يك مدل فوق العاده جذاب براي  آقايوني كه
مي خوان يك خريد راحت را امتحان كنند
قيمت : 16000 تومان
خرید اینترنتی           خرید اینترنتی
قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت
مكمل زيبايي و جذابيت شما
 زندگي
جلال‌الدين محمد بلخي در ۶ ربيع الاول سال ۶۰۴ هجري قمري در بلخ (ولايتي در افغانستان امروزي) زاده شد. پدر او مولانا محمدبن حسين خطيبي است كه به بهاءالدين ولد معروف شده‌است.و نيز او را با لقب سلطان العلماء ياد كرده‌اند. بهاءولد از اكابر صوفيه واعاظم عرفا بودو خرقهٔ او به احمد غزالي مي‌پيوست. وي در علم عرفان و سلوك سابقه‌اي ديرين داشت و از آن رو كه ميانهٔ خوشي با قيل وقال و بحث و جدال نداشت و علم و معرفت حقيقي را در سلوك باطني مي‌دانست و نه در مباحثات و مناقشات كلامي و لفظي، پرچمداران كلام و جدال با او از سر ستيز در آمدنداز آن جمله فخرالدين رازي بود كه استاد سلطان محمد خوارزمشاه بود و بيش از ديگران شاه را بر ضد او برانگيخت. به درستي معلوم نيست كه سلطان العلماء در چه سالي از بلخ كوچيد، به هر حال جاي درنگ نبود و جلال الدين محمد ۱۳ سال داشت كه سلطان العلماءرخت سفر بر بست و بلخ و بلخيان را ترك گفت و سوگند ياد كرد كه تا محمد خوارزمشاه بر تخت جهانباني نشسته به شهر خويش باز نگردد.
قيمت : 16000 تومان
خرید اینترنتی           خرید اینترنتی
هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....
آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.
پس شهر به شهر و ديار به ديار رفت و در طول سفر خود با فريدالدين عطار نيشابوري نيز ملاقات داشت و بالاخره علاءالدين كيقباد قاصدي فرستاد و او را به قونيه دعوت كرد. او از همان بدو ورود به قونيه مورد توجه عام و خاص قرار گرفت.
پيوستن شمس به مولانا
روزي مولوي با خرسندي و بي خيالي از راه بازار به خانه باز مي‌گشت ناگهان عابري نا شناس ا زميان جمعيت پيش آمد گستاخ وار عنان فقيه و مدرس پر مهابت شهر را گرفت و در چشمهاي او خيره شد و گستاخانه سؤالي بر وي طرح كرد: «صراف عالم معني، محمد (ص) برتر بود يا بايزيد بسطام؟»
مولاناي روم كه عالي ترين مقام اوليا را از نازلترين مرتبهٔ انبيا هم فروتر مي‌دانست با لحني آكنده از خشم جواب داد: «محمد(ص) سر حلقهٔ انبياست بايزيد بسطام را با او چه نسبت؟»
قيمت : 16000 تومان
خرید اینترنتی           خرید اینترنتی
اما درويش تاجرنما كه با اين سخن نشده بود بانگ برداشت: «پس چرا آن يك (سبحانك ما عرفناك) گفت و اين يك (سبحاني ما اعظم شأني) به زبان راند؟» مولانا لحظه‌اي تأمل كرد و گفت: «با يزيد تنگ حوصله بود به يك جرعه عربده كرد. محمد دريانوش بود به يك جام عقل و سكون خود را از دست نداد». مولانا اين را گفت و به مرد ناشناس نگريست در نگاه سريعي كه بين آنها رد وبدل شد بيگانگي آنها تبديل به آشنايي گشت. نگاه شمس به مولانا گفته بود از راه دور به جستجويت آمده‌ام اما با اين بار گران علم و پندارت چگونه به ملاقات الله مي‌تواني رسيد؟
ونگاه مولانا به او پاسخ داده بود: «مرا ترك مكن درويش و اين بار مزاحم را از شانه‌هايم بردار.»
پيوستن شمس به مولانا در حدود سال ۶۴۲ هجري قمري اتفاق افتاد و چنان او را واله وشيدا كرد كه درس و وعظ را كنار گذاشت و به شعر و ترانه و دف و سماع پرداخت و از آن زمان طبع ظريف او در شعر و شاعري شكوفا شد و به سرودن اشعار پر شور و حال عرفاني پرداخت. شمس به مولانا چه گفت و چه آموخت و چه فسانه و فسوني ساخت كه سراپا دگرگونش كرد معمايي است كه «كس نگشود و نگشايد به حكمت اين معما را». اما واضح و مبرهن است كه شمس مردي عالم و جهانديده بود. و برخي به خطا گمان كرده‌اند كه او از حيث دانش و فن بي‌بهره بوده‌است مقالات او بهترين گواه بر دانش و اطلاع وسيع او بر ادبيات، لغت، تفسير قرآن و عرفان است.

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 نظرات برای “تي شرت مولانا”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس